Začínate podnikať online? Nezabudnite na analýzu kľúčových slov

Začínate podnikať online? Nezabudnite na analýzu kľúčových slov

Začiatok podnikania je náročný, no krásny zároveň. Na tie turbulentné začiatky napokon s radosťou spomína každý podnikateľ či živnostník. Náročné začiatky sú aj pri podnikaní v online priestore, kde je dnes už každý, ak chce preraziť a byť klientom na očiach.  V tomto vám vedia byť nápomocné SEO služby. Zjednodušene povedané ide o to, aby sa dal váš web ľahko nájsť vo webovom vyhľadávači, teda aby bol optimalizovaný na jeho požiadavky.

Analýza kľúčových slov je dôležitá

Viditeľnosť vo webovom vyhľadávači si viete ľahko zvýšiť používaním správnych kľúčových slov. Analýza kľúčových slov je v tomto prípade alfou a omegou. Používaním správnych kľúčových slov jednak zistíte, ako vaši zákazníci hľadajú vami ponúkané produkty či služby, a potom im uľahčíte cestu na váš web. Ako ale nájsť tie správne kľúčové slová? Pri ich tvorbe sa riaďte sedliackym rozumom a vcíťte sa do zákazníkovej situácie. Hľadajte odpoveď na túto otázku: Ako by som hľadal/a podobný výraz? Inšpiráciou vám vedia byť aj výrazy ponúkané samotnými webovými vyhľadávačmi, prípadne aj diskusné fóra či diskusie na sociálnych sieťach. Potom si takto vytvorený zoznam kľúčových slov zoškrtajte podľa cieľovej skupiny a odstráňte logické chyby či duplicitné výrazy.

Nezabudnite na linkbuilding

V podnikaní platí, že čím viac správnych kontaktov či odporúčaní máte, tým ľahšie sa vám podniká. Internet je v tomto úplne rovnaký, len namiesto ústnych odporúčaní vám pomáha v raste takzvaný linkbuilding. Fungujú rovnako ako ústne odporúčania – čím viac webov vás „odporúča“ či spomína prostredníctvom spätných odkazov, tým ste populárnejší a rozširuje sa vám okruh zákazníkov. Takúto aktivitu oceňujú webové vyhľadávače, ktoré potom posúvajú vašu stránku vyššie vo vyhľadávaní. Ich správne použitie vie byť hybnou silou vo vašom online podnikaní, preto im venujte náležitú pozornosť.